0

Verzenden

Verzendkosten 

Bij Sally Blue zijn er geen verzendkosten verbonden aan je bestelling.

Orderbevestiging

Wanneer Sally Blue je bestelling via de website ontvangt, krijg je hiervan een bevestiging via e-mail met informatie over jouw bestelling toegestuurd. Controleer altijd of je deze bevestiging krijgt en controleer altijd of de gegevens in de bevestiging kloppen met je bestelling. Neem bij vragen of onduidelijkheden contact op met de klantenservice en vermeld je klant- en/of ordernummer.

Wil je nadat je besteld hebt iets veranderen of annuleren in je bestelling, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Het is  helaas niet altijd mogelijk om je bestelling achteraf te veranderen. Onze excuses hiervoor.

Levertijd

De normale levertijd voor bestellingen naar Nederland is 3-6 weken. De reden hiervoor is dat ieder kledingstuk met de hand wordt gemaakt en geheel naar jouw smaak voor je wordt samengesteld. Een aantal artikelen hebben we standaard op voorraad (wanneer dit het geval is, wordt dit vermeld bij het artikel), de levertijd van deze artikelen bedraagt maximaal 5 werkdagen. Mocht de levering vertraging oplopen, b.v. bij grote navraag van bepaalde artikelen of algemene drukte, dan ontvang je in zo’n geval een apart e-mailberichtje hierover. De levertijd van ‘custom made’ artikelen is variabel en zal persoonlijk worden gecommuniceerd.

Alle bestellingen worden direct naar het bij Sally Blue geregistreerde leveradres gestuurd. Een pakket dat niet geleverd kan worden, zal ongeopend naar Sally Blue terugkomen; hierbij worden €15 aan kosten in rekening gebracht. Dit zijn de kosten die Sally Blue heeft moeten maken voor het verzenden en weer retour nemen van het pakket.

Wij reserveren ons voor uitverkochte artikelen en eventuele fouten in de prijzen op de website, in de nieuwsbrief en in ander reclamemateriaal. Het kan gebeuren dat artikelen die je bestelt niet meer op voorraad leverbaar zijn. Deze artikelen worden dan als rest genoteerd. Je krijgt hier in zo’n geval binnen drie dagen na het plaatsen van je bestelling bericht over via e-mail. Neem contact met ons op mocht je de bestelling van de rest genoteerde artikelen in zo’n geval alsnog willen annuleren.

Transport

Sally Blue Nederland bezorgt alleen op adressen binnen Nederland. Sally Blue levert niet naar adressen met een postbusnummer. Als een artikel beschadigd of kwijt raakt gedurende het transport van Sally Blue naar de klant, dan neemt Sally Blue verantwoording voor de kosten. Als een artikel beschadigd of kwijt raakt wanneer de klant het naar Sally Blue terugstuurt, dan stelt Sally Blue in principe de klant verantwoordelijk voor de kosten

Leave a Comment